داستان شکلگیری
این استودیو با تعریف یک نیاز در رُست شکل گرفت: باز-طراحی برند رُست بهنحوی که پاسخگوی نیازهای امروز مخاطبان باشد و تصویر برند را متناسب با رشد و ارتقای آن طی سالهای گذشته بهروز کند. حین انجام این پروژه، ایدههایی نو برای توسعهی برند نیز شکل گرفت که منجر به خلق "اشیاء رُست"، "رُست-آن"، "رُست-آرت" و "مجلهی رُست" شد. در ادامه این استودیو فعالیتهای خود را در چهار دسته تحقیقات، دیزاین، حمایت و ارتباط جهتدهی کرد و در کنار توسعهی پروژههای پیشین، فعالیتهای تازهای را در این مسیر پیش گرفت.